czwartek, 11 stycznia 2018

Na powitanie





Witam czytelników bloga Strzelno moje miasto na nowej platformie. Pod tym adresem będziemy się spotykać Ja będę pisał o naszej małej ojczyźnie Strzelnie, pograniczu kujawsko-wielkopolskim i wszystkim tym co jest ciekawe, związane z naszymi dziejami, dziedzictwem i kulturą oraz wydarzeniami bieżącymi - czyli o tym, co w trawie piszczy. Po prostu, będę kontynuował dotychczasową tematykę.

Z dniem 31 marca ulega likwidacji dotychczasowy blog o Strzelnie udostępniony na platformie bloog.pl z przyczyn ode mnie niezależnych. Tak zadecydowali administratorzy platformy, o czym możecie przeczytać w różnych mediach społecznościowych. Zawarte na dotychczasowych blogach tematy z dziejów naszego miasta i regionu a także o mieszkańcach oraz ciekawsze artykuły będą sukcesywnie przenoszone i w pewien chronologiczny sposób udostępnione. Spora to praca, gdyż dotyczy  ok. 1000 artykułów.

Niewątpliwie trochę to potrwa. Aktualnie pochłonięty jestem pisaniem dwóch książek. Zabiera mi to większość czasu, który przeznaczam na pisarstwo. Mniemam, że jakoś  to wszystko  da się  pogodzić i będziecie mogli wrócić, przy okazji bieżących do starych, przed laty publikowanych artykułów. Będzie to swoista powtórka z historii.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzania bloga Strzelno moje miasto - kontynuacja na nowej platformie.


3 komentarze:

  1. Wojtek z Anglii31 stycznia 2018 11:45

    Rozpacz mnie ogarnęła kiedy nie mogłem znaleźć wpisów na Strzelnie. W końcu jest, jest, jest!!! I tak trzymać nasz nauczycielu, pisarzu i Dobry Duchu. Jesteś naszym jedynym łączem na linii Strzelno-Polska - Anglia-Zagranica!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Wszystkich. Marian Przybylski to prawdziwy miłośnik historii , znawca regionów , zwłaszcza Kujaw i Wielkopolski . ….Pierwszy raz spotkałem( spotkanie redaktorów, pasjonatów i miłośników polskich zabytków w Tarcach k Jarocina w Wlkp ) Mariana i od razu „zaraził” mnie swoją historyczną wiedzą o tych regionach …. Marian to prawdziwy znawca ,pasjonat , miłośnik –piewca regionów Kujaw i Wielkopolski .. posiada olbrzymią historyczna wiedzę ….Aż miło takiego człowieka posłuchać.

    Karol Barsolis Turysta Kulturowy –Poznań

    www.turystakulturowy.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Mój dziadek ( mieszkaniec Strzelna) został zweryfikowany jako Powstaniec Wielkopolski w 1948 roku.(posiadam oryginalne zaświadczenie). W 1972 r. ( już po śmierci), rada państwa mianowała go na stopień podporucznika( równięż posiadam orygnalny akt). Niestety, nie figuruje w żadnym znanym mi spisie powstańców. Proszę o kontakt na maila : slaweksobczak3@wp.pl. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń