niedziela, 19 marca 2023

Niedzielny spacer po dawnej Kościelnej

Niezależnie od pogody, słońca czy chmurek zapraszam dzisiaj na spacer dawną ul Kościelną. Przeniosę was w końcówkę XIX oraz w sam wiek XX. Zobaczycie jak ulicę widzieli nasi przodkowie idąc na niedzielną mszę św. do kościoła, wracając z niej, czy uczestnicząc w uroczystościach, procesjach, pogrzebach i przemarszach. Potraktujcie również ten spacer w formie - jak to drzewiej w Strzelnie bywało - samemu wymyślając bajeczną opowieść. Zatem, zapraszam !!!   

Przy tej okazji wyjaśnienie:

Ostatni wpis na blogu z przyciągającym rządnych sensacji tytułem potraktowałem jako formę sondy, czy wręcz badania socjologicznego. Porównałem kilka wcześniejszych tytułów i zauważyłem że owa sensacyjność sprawiła, iż w ciągu zaledwie pierwszych trzech godzin blog odwiedziło 500 osób, a do końca dnia było już 1300 wejść. Licznik wczoraj zatrzymałem na 2150 wejściach, a to dlatego, że skrót z Facebooka usunąłem za sprawą osób próbujących skierować dyskusję na karczemno-zaściankowy tor. 



























   

2 komentarze:

  1. Wzruszające zdjęcia dla mnie rodowitej strzelnianki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo iż nie jestem ze Strzelna czytam Pański blog na bieżąco, a do tego dwa razy od deski do deski. Powodem tego jest profesjonalizm zamieszczanych tu artykułów, a nie krzykliwe tytuły wprowadzające w błąd. Tytuł ostatniego wpisu na blogu może i przyciągnął dużo więcej odwiedzających, ale na dłuższą metę na pewno przyniesie odwrotny skutek od zamierzonego. To jest dobre do śmieciowych portali internetowych dla mało inteligentnej części społeczeństwa gdzie liczą się tylko kliknięcia, a nie do takiego blogu z klasą..
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń